نوشته شده توسط : جعفر

 

Dual-Stream-در-دوربین-مداربسته-به-چه-معناست؟,,

در هنگام مشاهده تصاویر ارسالی از دوربین مدار بسته معمولا امکان پخش تصاویر به صورت همزمان برای چندین کاربر با مشکل مواجه می شود. برای مثال زمانی که در یک واحد اداری ضرورت دارد تا چندیدن کاربر مختلف به تصاویر دسترسی داشته و بتوانند آنها را در کامپیوتر یا تلفن همراه خود ببینند.
به همین دلیل تولید کنندگان سیستم های پخشی را ارائه کردند که تا حد زیادی این مشکل را برطرف نموده است.
سیستم پخش Dual Stream به شما این امکان را می دهد که دو جریان تصویری را به صورت همزمان از دوربین های مداربسته آنالوگ یا IP دریافت نمایید. این دو جریان با یکدیگر تفاوت داشته و یکی جریان اصلی با نام Main Stream و دیگری با نام جریان فرعی یا Sub Stream خوانده می شوند. جریان اصلی دارای رزولوشن بهتری نسبت به جریان فرعی است.

معنی لغوی Dual Stream

لغت Stream به معنای جریان آب است که به اطلاعات تصویر اشاره دارد. به دلیل آنکه که ویدئوها از پشت سر هم قرار گرفتن پی در پی تصاویر موجود شکل می گیرند، از اصطلاح جریان در رابطه با ویدئو ها استفاده می شود.
Dual Stream به معنای استفاده از دو مسیر متفاوت برای پخش همزمان تصاویر است که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند.

نحوه عملکرد سیستم Dual Stream

Dual Stream در معنای لغوی به معنای “جریان دو سویه” است. در حالت عادی دستگاه ضبط کننده تنها یک شکل از تصویر را دریافت می کند و آن را برای نمایش ارسال می کند. در این حالت ما تنها یک Stream یا جریا تصویری داریم.
سیستم های مداربسته را به صورت Dual Stream طراحی می کنند. در این حالت دو تصویر با اندازه و کیفیت متفاوت برای دو کاربر مختلف ارسال می شوند. تصویر اصلی که Main stream هم نامیده می شود، برای نمایش در نمایشگری که مستقیما به دستگاه متصل شده است، ارسال شده و یک تصویر کوچکتر و کم حجم تر به نام Sub Stream نیز برای یک گیرنده دیگر ارسال می شود.
ویژگی ها و کیفیت هر یک از این جریان های تصویری در تنظیمات دستگاه قابل تغییر است. البته معمولا کیفیت تصویر Substream از Mainstream کمتر است.

کاربرد جریان SubStream

هر زمان که کاربر تمایل داشته باشد تا از طریق وسیله دیگری به جز دستگاه ضبط، تصاویر دوربین ها را مشاهده نماید، می تواند از پخش به صورت Sub Stream استفاده نماید. این موضوع می تواند شامل مشاهده تصاویر بر روی موبایل از طریق اینترنت، مشاهده تصاویر از طریق یک کامپیوتر متصل به دستگاه اصلی و … باشد.
با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید که کیفیت تصویر در این روش با کیفیت تصویر اصلی دستگاه متفاوت بوده و معمولا دارای کیفیت پایین تری است. البته توجه داشته باشید که روزولشن و نرخ فریم به صورت جداگانه برای Substream قابل تنظیم است.
لازم به ذکر است برای بالا بردن کیفیت تصاویر در سیستم Substream تجهیزاتی وجود دارند که کیفیت بالاتری را ایجاد می کنند و یا یک استریم اضافه ی دیگر با کیفیت بالا را (به جز Main Stream) برای کاربر فرآهم می کنند.
دوربین های تحت شبکه همگی دارای این قابلیت هستند. برخی از دستگاه ها و دوربین های پیشرفته موجود در بازار دارای قابلیت Multi Stream بوده و می توانند چندین تصویر متفاوت را به صورت همزمان برای کاربری های متفاوت پخش کنند.

شماره نمایندگی هایک ویژن  hikvision  دوربین مداربسته tvt  قیمت یو پی اس  بهترین دوربین‌ مدار بسته

پکیج دوربین مداربسته 



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

پایه-و-کاور-دوربین-مدار-بسته-چیست-؟,,
استفاده از پایه های مخصوص برای نصب دوربین های مداربسته معمولا در شرایطی انجام می شود که موقعیت نصب دوربین با نوع بدنه آن تناسب نداشته و شما مجبور به استفاده از پایه هایی با اشکال مختلف هستید. همچنین از پایه ها به منظور استقرار و قرار گیری صحیح دوربین ها و تنظیم بهتر آنها جهت دید مناسب تر نیز استفاده می شود. به دلیل آنکه دوربین های مداربسته نیز دارای انواع متفاوتی هستند بنابراین نوع پایه متناسب با آن نیز برای نصب متنوع خواهد بود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با انواع پایه های مورد استفاده در نصب به معرفی آنها می پردازیم.

انواع پایه در دوربین مداربسته


پایه سقفی (Ceiling Mount)

همانطور که از نام آن پیداست برای نصب دوربین در زیر سقف استفاده می گردد. این نوع پایه ها در اشکال تیوب مانند تولید شده و در اندازه های مختلفی در حدود 18 تا 36 اینچ تولید می شوند.

پایه ستونی (Pole Brackets)

با استفاده از پایه های ستونی می توانید دوربین را به ستون ها یا تیرک ها متصل نمایید. این نوع پایه ها اغلب در محیط های باز (Outdoor)کاربرد دارند.

پایه دیواری یا افقی (Wall Mount Brackets)

از پایه های دیواری زمانی استفاده می شود که نیاز به تغییر زاویه دوربین برای دید بهتر وجود دارد برای مثال نقاطی که از میدان دید دوربین خارج هستند. طول این نوع پایه ها معمولا از 50 سانتی متر بیشتر تجاوز نمی کند.

پایه گوشه (Outdoor Corner Mount)

با استفاده از این نوع پایه ها می توانید دوربین مداربسته را در کنج و گوشه دیوارها نصب نمایید. این پایه ها اغلب مناسب برای دوربین های گردان یا PTZ هستند که امکان گردش و بزرگنمایی در آنها وجود دارد.

پایه مخصوص دوربین مدار بسته دام (Dome Camera Brackets)

همانطور که می دانید دوربین های دام دوربین هایی سقفی بوده و معمولا مناسب برای نصب بر روی دیوار نیستند. با این حال گاهی به دلیل قابلیت های خاص موجود در برخی از مدل های دام کاربران مایل به نصب آنها بر روی دیوار مکان مورد نظر خود می باشند. با استفاده از این نوع پایه ها امکان نصب آنها بر روی دیوار نیز میسر می گردد. لازم به ذکر است که انواع دیگری از این پایه ها وجود دارند که امکان نصب آداپتور و اتصالات در داخل آنها امکان پذیر است.

پایه دی لوکس (Deluxe Mounts)

با استفاده از این نوع پایه ها می توانید دوربین مداربسته خود را بر روی هر نوع سطحی اعم از میز، دیوار، سقف و.. نصب نمایید. برخی از انواع این پایه ها، مجهز به دستگیره یا دکمه ای هستند که امکان دسترسی به دوربین مدار بسته و تنظیم موقعیت آن را امکان پذیر می سازد.

پایه های عمودی

از پایه های عمودی اغلب به منظور افزایش یا در مواردی کاهش ارتفاع نصب دوربین مداربسته استفاده می گردد. شکل این پایه ها مانند دکل بوده و بر روی سطوح افقی نصب می شوند.

پایه های نصب روی لوله

مختص زمان هایی است که مایلید دوربین را بر روی لوله های گرد نصب کنید. در هنگام نصب باید از بست های سیمی برای ثابت نمودن دوربین بر روی لوله استفاده نمایید تا پایه استحکام بیشتری داشته باشد.

دسته بندی دیگری نیز برای پایه های مورد استفاده در دوربین های مداربسته وجود دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم:
* پایه ی ثابت: پایه هایی هستند که به منظور قرارگیری دوربین در حالت ثابت به کار می روند.
* پایه ی مفصلی: ساختار آنها به گونه ای است که دوربین را می توان با حرکات دو حالته ( چپ و راست) یا چهار حالته ( چپ و راست – بالا و پایین ) در زاویه ی دید مناسب و مورد نظر به روش دستی تنظیم نمود.
* پایه ی دوربین گردان: این نوع پایه استحکام بالایی داشته به نحوی که می تواند وزن دوربین مداربسته PTZ را تحمل کند. همچنین دوربین بر روی آن می تواند حرکت افقی ، عمودی و همچنین تغییر زاویه داشته باشد.

جنس پایه

جنس پایه های دوربین مداربسته معمولا می تواند از پلاستیک، آلومینیوم یا آهن باشد. در زیر به آن اشاره می نماییم:
* پلاستیکی: پایه های پلاستیکی معمولا از قیمت کمتری برخوردار بوده و از نظر وزنی نیز سبکتر هستند. لذا به دلیل آنکه مقاومت فیزیکی بالایی نداشته و استحکام کمتری دارند معمولا در سایز ها و طول های بزرگ تولید نمی گردند.
* آلومینیومی: پایه های آلومینیومی از استحکام بیشتری نسبت به پایه های پلاستیکی برخوردارند و شکنندگی کمتری دارند. اما اغلب هزینه بالاتری نسبت به پایه های پلاستیکی دارند. معمولا پایه های آلومینیومی حداکثر تا طول 30 سانت و به صورت پیش ساخته تولید می گردند.
* آهنی: این نوع از پایه ها معمولا در محل نصب ساخته می شوند. همانطور که می دانید آهن نسبت به آلومینیوم مقاوم تر و ارزان تر بوده اما سنگینی و ظاهر نه چندان جذاب پایه های آهنی از نقاظ ضعف آنها به شمار می رود.

کاور دوربین مداربسته

منظور از کاور دوربین مداربسته در واقع همان محفظه یا پوشش خارجی آن است که دوربین و لنز در آن قرار می گیرند و از دوربین محافظت می کنند.

انواع کاور در دوربین های مداربسته

1. کاور کوچک برای دوربین مداربسته پین هول یا مینیاتوری
2. کاور متوسط برای دوربین مداربسته باکس
3. کاورهای بزرگ مخصوص دوربین های مداربسته صنعتی
4. کاور سقفی برای دوربین مداربسته دام
5. کاور واتر پروف برای دوربین هایی با قابلیت زوم است. این کاور ها می توانند مجهز به فن و هیتر باشند و در دماهای مختلف محیط، دمای داخلی را برای دوربین ثابت نگه دارند.
  1. رابط کاربری تحت وب جدید شرکت Axis
  2. شرکت Hikvision به فروش با تخفیف سراسری معتاد شده است!
  3. دغدغه همیشگی حافظه : چقدر حافظه کافی است ؟!
  4. قابلیت صدای دو طرفه دوربین هایک ویژن چیست؟
  5. سازمان WWF روسیه به کمک دوربین های هایک ویژن
  6. هایک ویژن در هند خط تولید و صادرات راه اندازی می کند!
  7. اخذ گواهینامه ” Common Criteria ” برای هایک ویژن
  8. دوربین بولت حرارتی هایک ویژن
  9. تفاوت سری Easy IP 2.0 و سری Easy IP 2.0 Plus در چه مواردی می باشد ؟  
  10. چالش های امنیتی محافظت از کسب و کارهای کوچک و متوسط
  11. تست هارد دوربین مداربسته
  12. بزرگترین روندهای صنعت امنیت در سال 1400 چیست؟
  13. دلایل تغییر رنگ تصویر در دوربین مداربسته
  14. گسترش فناوری ابری در صنعت امنیت
  15. اهمیت اینترنت اشیا در خانه های هوشمند
  16. اهمیت نصب دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی
  17. عملکرد حسگر تشخیص حرکت دزدگیر
  18. نظارت تصویری و حفاظتی برای امنیت منزل در نوروز
  19. تجهیزات دوربین مداربسته
  20. دوربین مداربسته مشهد
  21. دوربین مداربسته شیراز
  22. دوربین مداربسته چیست؟
  23. مدیریت و کنترل ترافیک بر اساس خواسته های کاربران
  24. چگونه دوربین هایک ویژن را به آنتن مرکزی متصل کنیم ؟
سرعت تصویر برداری با نرخ فریم ریت دوربین های هایک ویژن


:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

نقشه-گرمایی-HeatMap-در-دوربین-مداربسته-چیست؟,,

دوربین های شبکه تجهیزات مقیاس پذیر، منعطف و مقرون به صرفه ای هستند که دارای قابلیت های پردازش تصویری همچون نقشه گرمایی یا Heatmap می باشند.
قابلیت Heatmap در دوربین مدار بسته به شما این امکان را می دهد تا نقاط پربازدید و کم بازدید مکان تجاری خود را شناسایی کنید.
این قابلیت مختص دوربین های مداربسته IP است که و از جمله قابلیت های پردازش تصویر VCA است. این سیستم با ارائه تصاویری از نقاط مختلف یک مکان تجاری به شما کمک می کنند تا الگوهای رفت و آمدی مشتریان را در طول زمان های مختلف و همچنین در زمان واقعی بدست آورید.

hikvision    هایک ویژن

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته

 

کاربرد هیت مپ

داشتن دیدگاه واضحی از میزان تردد مشتریان در بخش های مختلف یک فروشگاه به شما کمک می کند که عملکرد خود را در نحوه مدیریت فروشگاه بهبود بخشیده و خدمات مورد نیاز مشتریان را ارتقا دهید. همچنین با وجود این فناوری می توانید به تغییرات جریان مشرتیان در بخش های مختلف و میزان اجناس بفروش رفته دسترسی داشته باشید.
با نصب یک دوربین با قابلیت Heatmap به راحتی می توانید شلوغ ترین بخش فروشگاه را تشخیص دهید. این اطلاعات به شما نشان می دهند که مردم زمانی که وارد فروشگاه شما می شوند به کدام بخش بیشتر مراجعه می کنند. این امر می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که افراد به چه چیزهایی بیشتر علاقه مندند و چرا. بدین ترتیب می توانید می توانید اقلام و اجناس فروشی خود را در این مکان های خاص قرار دهید تا بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند.

الگوریتم عملکرد Heatmap

با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ی نقشه های حرارتی در دوربین های هوشمند، ثبت خودکار رخداد ها در هنگام حرکات مشتریان در طول زمان میسر گشته و توسط نمودار زمانی و آمار فضایی در طیف رنگ های مختلفی همچون قرمز، آبی، سبز، زرد و ... نمایش داده می شود.
برای مثال یک قسمت را با تراکم رنگ قرمز و قسمت دیگر را با رنگ آبی و ... نشان می دهد. که هر کدام از این رنگ ها بنابر پارامتر هایی که از قبل برای نرم افزار تعریف شده است، مشخص کننده میزان تراکم مشتری در آن قسمت هستند. معمولا حداکثر تراکم در بخش قرمز و حداقل آن در بخش آبی رنگ تعریف شده است. علاوه بر نمودار طیف رنگ ها، نموداری آمار حجم تراکم را در اختیار کاربر قرار می دهد.
آمار ارائه شده توسط نقشه گرمایی به صورت نمودارهای روزانه، هفتگی و ماهانه قابل دسترسی است. به این شرح که در نمودار روزانه، میزان تراکم جمعیت در هر ساعت در نمودار هفتگی و ماهانه میزان تراکم در هر روز به صورت عددی قابل رویت است.

   دوربین مداربسته تی وی تی          تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

   پکیج دوربین مداربسته

 



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

انواع-میکروفن-در-دوربین-مداربسته,,
انتخاب سیستم نظارت تصویری مناسب، نیاز به دقت زیاد و آشنایی با انواع دوربین های و تجهیزات مدار بسته دارد. قابلیت ضبط صدا در سیستم های مداربسته همواره یکی از دغدغه های مشتریان بوده است. در این خصوص باید بدانید امکان ضبط صدا در تمامی سیستم های نظارتی و تجهیزات مدار بسته وجود دارد.
همچنین انواع مختلفی از میکروفن ها در سیستم های نظارتی وجود دارند که کاربرد های گوناگونی داشته و معمولا مناسب برای محیط های داخلی هستند. البته در محیط های خارجی نیز می توان از دوربین های مدار بسته ای که دارای میکروفن های مقاوم نسبت به شرایط جوی هستند استفاده نمود.

دسته بندی میکروفن ها

انواع مختلفی از میکروفن های مخصوص ضبط صدا در بازار وجود دارند که به طور کلی از نظر نوع کیس و امکان تنظیم صدا به دو گروه اصلی زیر تقسیم بندی می گردند:
1. طبقه بندی از نظر شکل ظاهری یا نوع بدنه 2. طبقه بندی از نظر قابلیت تنظیم صدا

1. طبقه بندی از نظر شکل ظاهری یا نوع بدنه

  • میکروفن سوزنی: یک میکروفن کوچک است و به دلیل ساختار ظریفی که دارد می توان از آن به عنوان میکروفن های مخفی استفاده نمود و آن را در محفظه های داکت کارگذاری کرد.
  • میکروفن باکس: میکروفون های باکس همانند نامشان بدنه ای مستطیلی شکل داشته و پیچی برای تنظیم صدا بر روی آن قرار دارد.
  • میکروفن گلفی: این نوع از میکروفن ها در داخل بدنه ای شبیه به توپ گلف قرار گرفته اند. این میکروفون ها بسیار سبک و کم حجم بوده و با ولتاژ ۶ الی ۱۲ ولت کار می کنند.

2. طبقه بندی از نظر قابلیت تنظیم صدا

دسته بندی دیگر میکروفن های مورد استفاده در دوربین های مدار بسته بر اساس قابلیت تنظیم صدا است که به دو دسته ولوم دار و بدون ولوم تقسیم بندی می گردند. تنظیم صدای این نوع از میکروفن ها بوسیله پیچی است که در ساختار آنها قرار گرفته است.
در نصب میکروفن در تجهیزات مداربسته باید به این نکته توجه نمود که بهتر است میکروفن را در نزدیکی مکان هایی با آلودگی صوتی بالا مانند پنجره قرار ندهیم زیرا باعث می گردد کیفیت صدای ضبط شده کاهش یابد و همراه با آن صدای خش خش و دیگر اصوات آزار دهنده نیز ضبط گردد. ''''

نصب میکروفن در انواع دوربین مدار بسته

روش نصب میکروفن در دوربین های مدار بسته به روش های مختلفی صورت می گیرد. این عمل در هر کدام از سیستم های مدار بسته مانند آنالوگ، آنالوگ HD و دوربین های تحت شبکه به روش های گوناگونی انجام می گیرد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

در دوربین مداربسته آنالوگ

در این نوع از دوربین ها، میکروفن می تواند مستقیما به دستگاه ضبط DVR متصل گردد بدین ترتیب یک سیگنال آنالوگ بین میکروفن و DVR رد و بدل می گردد. محدودیت تعداد میکروفن قابل اتصال به DVR بستگی به تعداد ورودی های صدا تعبیه شده بر روی DVR دارد.

در دوربین مداربسته تحت شبکه

ضبط صدا در دوربین های مدار بسته تحت شبکه مستقیما بر عهده دستگاه ضبط NVR است. اما هیچ میکروفنی به دستگاه NVR متصل نیست، بلکه مستقیما به دوربین متصل می گردند و یا در طراحی اولیه دوربین ها اساسا در ساختار آنها وجود دارند.
دوربین های IP میکروفن دار عمدتا برای استفاده در محیط داخلی مناسب هستند.

در دوربین های آنالوگ HD


در دوربین های آنالوگ HD، میکروفن را می توان مستقیما به دستگاه HD-DVR متصل نمود. اما جدیدا دوربین های از این نوع به بازار آمده که مجهز به یک میکروفن داخلی نیز هستند.
  1. شرکت نصب دوربین مدار بسته
  2. خرید دوربین مدار بسته
  3. نکات خرید دوربین مدار بسته
  4. برترین برند دوربین مداربسته
  5. نمایندگی هایک ویژن
  6. دوربین مداربسته
  7. دوربین مداربسته
  8. قیمت دوربین مداربسته
  9. دوربین مدار بسته
  10. خرید دوربین مداربسته
  11. خرید دوربین مدار بسته
  12. فروش دوربین مداربسته
  13. دوربین مداربسته هایک ویژن
  14. دوربین هایک ویژن
  15. دوربین مداربسته
  16. قیمت دوربین مداربسته
دوربین مدار بسته
 


:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

عبور-از-خط-line-crossing-دوربین-مداربسته-چیست؟,,
با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تکنولوژی تجزیه و تحلیل ویدئویی امکان استفاده از بسیاری از قابلیت های پردازش تصویری برای مخاطبان سیستم های نظارتی و مداربسته فراهم شده است. این قابلیت ها به سرعت در حال گسترش در میان دوربین های مداربسته هوشمند نسل جدید هستند. طراحی این دوربین مداربسته ها به گونه ای است که تاثیر زیادی بر کسب و کار ها داشته و مدیریت و نظارت بر محیط های اداری، تجاری و حتی منازل شخصی را تسهیل نموده است.
یکی قابلیت های آنالیزی مورد نظر در دوربین های اسمارت قابلیت تشخیص عبور از خط یا همان Line Crossing است که در این مقاله سعی داریم تا به شرح کاملی از کاربرد و نحوه عملکرد آن بپردازیم این قابلیت زیر مجموعه ی سیستم پردازش تصویری VCA و یا (Video Content Analytics) است.

نحوه عملکرد

مواقعی پیش می آید که در مکان هایی مجهز به دوربین مداربسته به خاطر کاربری خاصی که محیط دارد و یا به دلیل وجود تجهیزاتی خاص در نقاطی از محل مورد نظر این نیاز پیش آید که تردد افراد در این مناطق تحت کنترل قرار گیرد. در صورت نبود امکانات و تجهیزات مناسب برای این منظور، ممکن است این کار امری پر هزینه و وقت گیر باشد. اما با استفاده از دوربین های مداربسته جدید تا حدود زیادی این مشکلات برطرف شده اند.
در سیستم عبور از خط کاربر امکان این را دارد که با استفاده از امکانات نرم افزاری موجود در دستگاه ضبط NVR با کشیدن خطوط فرضی در محدوده مکان های مورد نظر برای تردد افراد ممنوعیت یا محدودیت ایجاد نماید.
همچنین این امکان وجود دارد که این خطوط فرضی برای ابتدای درب های ورودی/خروجی نیز تعریف شوند تا برای مثال اتاق هایی از یک بخش از ساختمان مجوز تردد نداشته باشند. برای این منظور کافی است تا دوربین را به NVR متصل نموده و گزینه عبور از خط را فعال سازید.
همچنین می توان با نصب سیستم های آلارم این فرآیند را تکمیل نمود تا در صورت وقوع تخلف و ورود افراد به مناطق مذکور هشدارهای صوتی لازم به صدا در آیند. دوربین های سری اسمارت امکان پشتیبانی از 4 خط فرضی را دارند. و می توان حساسیت آنها را در محدوده دلخواه (بهترین محدوده 60-80) تنظیم نمود.

پکیج دوربین مداربسته     نصب دوربین مدار بسته  هایک ویژن

فروشگاه هایک ویژن  یو پی اس
 


:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

DVR-های-AcuSense-و-دوربین-های-مداربسته-ColorVu,,
یکی از محصولات جدید شرکت هایک ویژن با قابلیت هوش مصنوعی DEEP LEARNING ،DVR های توربو HD AcuSense با قابلیت ضبط تصاویر زنده 24 ساعته و دوربین های مداربسته توربو ColorVu است.
تکنولوژی AcuSense بر اساس الگوریتم هوش مصنوعی DEEP LEARNING هایک ویژن است که اولین بار در سال گذشته در محصولات IP خود از آن استفاده کرد. الگوریتم های Deep Learning بسیار پیچیده تر از الگوریتم های دوربین های قدیمی است که دارای عملکرد سطحی هستند. در Deep Learning توانایی یادگیری وجود دارد که به طرز شگفت آوری منجر به ارتقا عملکرد سیستم تجزیه و تحلیل محتوای تصویری (VCA) می شود.

DVR های AcuSense

DVR های AcuSense قادرند تا مشخصات ظاهری انسان و همچنین وسایل نقلیه را از میان حجم بزرگی از سوژه های مختلف دیگر تشخیص دهند. نه تنها قادر به تشخیص انسان و وسیله نقلیه هستند بلکه حتی می توانند آلارم های کاذب را که توسط اشیا متحرک دیگر ایجاد می شود تشخیص داده و فیلتر یا حذف کند. این دستگاه های ضبط به طور کلی دارای 3 ویژگی مهم زیر هستند:
  • قابلیت تعقیب و ردیابی سوژه
  • فیلتر و حذف آلارم های کاذب
  • قابلیت جستجوی سریع سوژه در تصاویر

این تکنولوژی همچنین دارای یک تابع قدرتمند و سریع برای جستجو در میان تصاویر است که قادر به تجزیه و تحلیل تصاویر ضبط شده و استخراج تمامی سوژه های انسانی و وسایل نقلیه از بخش های مربوطه است.این بدان معناست که کاربران می توانند به سرعت برای سوژه مورد نظر خود در میان تصاویر جستجو کنند. این ویژگی های هیجان انگیز دستگاه های ضبط DVR را قوی تر و قابل اعتماد تر از قبل می سازد.

دوربین های ColorVu

در حالی که DVR های AcuSense به عنوان مغز سیستم عمل می کنند، دوربین های مداربسته ColorVu حکم چشم ها را دارند. با لنزهای پیشرفته با دیافراگم های بزرگ نور بیشتری را جذب می کنند.
با وجود پیشرفت های زیاد در سیستم دوربین های مداربسته در سال های اخیر، اما همچنان محدودیت های امنیتی بسیار زیادی وجود دارند که تاکنون رفع نشده اند، مانند امکان دید در شب با وضوح بالا و ضبط تصاویر رنگی. دوربین های ColorVu برای برنامه های نظارتی طراحی شده اند که لزوم وجود تصاویر رنگی با وضوح بالا در آنها بویژه در محیط های کم نور از اهمیت بالایی برخوردار است. با داشتن حساسیت بالا در محیط های بسیار کم نور، دوربین می تواند تصاویری روشن و واضح را به صورت 234 ساعته ارائه نماید. علاوه بر این، این دوربین ها دارای منبع نوری و لنزهای ضدانعکاسی هستند که منجر به ایجاد تصاویری واضح و با کیفیت می گردد.
این تکنولوژی ها برای کارشناسان نصب دوربین مداربسته نیز مفید خواهد بود زیرا می توانند بسیاری از ویژگی های هوشمند تصویری را به سیستم موجود اضافه کنند و آن را به سادگی جایگزین مدل های قدیمی DVR نمایند. همچنین از جهت دیگر برای کاربران نیز بسیار کارا و مفید بوده زیرا باعث صرفه جویی در منابع (نیروی) انسانی و مالی می گردد.
 
منابعی برای مطالعه بیشتر درباره دوربین های مداربسته:
 
  1. دوربین مداربسته چیست؟
  2. محصول جدید شرکت Surveon
  3. چالشهای استفاده از دوربین مداربسته پانورامیک چندسنسورهر
  4. هشت دوربین مداربسته 2مگاپیکسلی جدید از شرکت Canon برای گسترس محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه
  5. قابلیت صدای دو طرفه دوربین هایک ویژن چیست؟
  6. هایک ویژن در هند خط تولید و صادرات راه اندازی می کند!
  7. سازمان WWF روسیه به کمک دوربین های هایک ویژن ، لک لک های در خطر انقراض را تحت نظر می گیرد !
  8. تفاوت سری Easy IP 2.0 و سری Easy IP 2.0 Plus در چه مواردی می باشد ؟
  9. پروژه نظارت تصویری هایک ویژن
  10. ماژول های تشخیص چهره و دوربین مدار بسته حرارتی جدید هایک ویژن
  11. استفاده از دوربین حرارتی هایک ویژن برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی
  12. برطرف کردن نویز دوربین مداربسته
  13. شهر هوشمند / بررسی پروژه هوشمند سازی شهر دیسا توسط شرکت هایک ویژن
  14. دستور العمل امنیت سایبری هایک ویژن
  15. بررسی دوربین زیر آب هایک ویژن
  16. دوربين مداربسته Turbo HD هايك ويژن
  17. محاسبه مقدار ظرفيت هارد در دوربين مدار بسته
  18. دوربين مدار بسته HDCVI داهوا
  19. راهنماي خريد پك كامل دوربين مدار بسته بي‌سيم
  20. دوربين مداربسته تحت شبكه هايك ويژن
  21. کنترل دسترسی یکپارچه راهکاری بیش از امنیت
  22. حفاظت سایبری در دوربین های مداربسته
  23. نکات حفاظت سایبری در زمان دورکاری
  24. نکاتی درباره اکسس کنترل
  25. تجهیزات دوربین مداربسته


:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

دوربین مداربسته یکی از پرکاربردترین ابزار در جهت حفظ و بهبود امنیت یک فضا به حساب می آید. در زیر مقالات کاربردی دوربین مداربسته را می توانید مطالعه کنید...

  1. خرید دوربین مداربسته
  2. شرکت نصب دوربین مداربسته
  3. دوربین مداربسته
  4. هایک ویژن
  5. نصب دوربین مداربسته
  6. دوربین مدار بسته
  7. قیمت دوربین مداربسته
  8. کسب جایزه گروه PSI CCTV توسط شرکت هایک ویژن
  9. دوربین مداربسته شمارش افراد هایک ویژن مجهز به هوش مصنوعی
  10. دستیابی به درامد بیشتر با ارائه راهکارهای نظارت یکپارچه و استفاده از هوش مصنوعی
  11. درامد بیشتر کسب و کارها با ارائه راهکارهای نظارت یکپارچه
  12. مزایای استفاده از محصولات AcuSense هایک ویژن برای مشتریان SMB
  13. هوشمند سازی شهر دیسا در شمال بخش گجرات هند توسط هایک ویژن
  14. همه چیز در خصوص دوربین PanoVu شرکت هایک ویژن
  15. قابلیت شمارش افراد People Counting در سیستم نظارت تصویری هایک ویژن
  16. سیستم کنترل تردد هوشمند
  17. نقشه سیم کشی دوربین مداربسته
  18. هوشمند سازی صنایع خرده فروشی (دوربین مدار بسته هایک ویژن )
  19. هایک ویژن سیستم های حمل و نقل هوشمند خود را در کنگره جهانی ITS در سنگاپور عرضه کرد !
  20. سیستم اعلام سرقت چیست ؟
  21. چرا بزرگراه های پر پیچ و خم به سیستم های پیشرفته مدیریت ترافیک نیاز دارند ؟
  22. دوربین مداربسته 12 مگاپیکسلی سونی SNC VB770
  23. گزارش IHS : رشد سالانه 46 درصدی رباتهای تخصصی خدمت رسان تا سال 2022
  24. ضبط صدا در دوربین مداربسته

حفاظت پیرامونی در مقابل حملات تروریستی



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

شرکت Surveon دستگاه NVR جدیدی را با پلتفرم Client/Server و با سیستم عامل لینوکس وارد بازار کرده است که قادر است با سیستم ذخیره سازی RAID یا بصورت SAS از حداکثر 240 هارددیسک با حجم 448 ترابایت برای ذخیره سازی استفاده نماید. بر روی این NVR جدید که درواقع سروری بر اساس پلتفرم Xenon می باشد می توان از 64 کانال 5 مگاپیکسلی دوربین مداربسته تصاویر را دریافت و با استفاده از سیستم ذخیره سازی RAID بر روی شاخه های 12 یا 16 هارددیسکی با قابلیت HOT SWAP داده ها را ذخیره نمود.

بر روی NVR جدید شرکت Surveon از RAID به مدلهای 1، 5، 6، 10، 30، 50 و 60 پشتیبانی می شود و بر روی 64 کانال برای دوربینهای مداربسته با رزولوشن 1080P می تواند از 48 تا 448 ترابایت حافظه را مدیریت نماید. سی پی یو NVR2104 از پلتفرم Xenon شرکت اینتل و از خانواده 4 هسته ایها انتخاب شده است. فرکانس کاری سی پی یو معادل 3.2 گیگاهرتز می باشد و از رم 4 گیگابایتی با فرکانس 1333 (DDR lll) در این NVR استفاده شده است. دوربین مداربسته

NVR2104 شرکت Surveon

NVR2104 رکوردری ایده آل برای مدیریت جداگانه سایتهای تصویری است که براحتی می تواند در ارتباط با سرورهای دیگر تصاویری را نیز بصورت شبکه از آنها دریافت نماید. ضمن اینکه ساختار ذخیره سازی سروری آن هم می تواند برای پروژه های مهمی مثل بانکها یا شرکتهای بزرگ و پراکنده مورد استفاده قرار گیرد.فروشگاه هایک ویژن hikvision

سیستم آزاد ذخیره سازی این NVR قادر است علاوه بر ضبط تصاویر از کانالهای دوربین مداربسته، بصورت جداگانه همزمان به ضبط تصاویر و اطلاعات گرفته شده از سرورهای دیگر بپردازد و این قابلیت می تواند در کنار RAID و بر اساس حافظه های iSCSI و SAS بصورت Local صورت پذیرد.

ضمن اینکه در درون سیستم RAID, کنترلری برای پشتیبانگیری مداوم داده ها بصورت جداگانه قرار دارد تا داده های اصلی در صورت پاک شدن، لطمه ای به پایگاه تصویری وارد نشده باشد. NVR2104 بهمراه سیستم مانیتورینگ حافظه با نرم افزار مدیریت SANwatch به کاربران امکانات خوبی مثل مدیریت آسان و مانیتور میزان و وضعیت حافظه یا ضبط تصاویر را ارائه می دهد.

NVR2104 شرکت Surveon

این NVR ها در سه اندازه 1، 2 و 3 یونیتی (1U,2U,3U) عرضه می شوند که در اندازه 2U با RAID 12 هارددیسک و در اندازه 3U با RAID 16 هارددیسک می تواند از VMS استفاده بهینه نماید.

استفاده از سرور NVR شرکت Surveon در کنار VMS این شرکت امکانات بهتری در کار با TV-matrix و ال سی دی های نمایش موزاییکی می دهد و قابلیت کنترل و مانیتورینگ آنلاین بر روی کل سیستم نیز از این طریق مهیا خواهد بود.

زمان عرضه این محصولات بگفته مسئولان شرکت Surveon انتهای ماه میلادی نوامبر و تقریبا در نیمه اول آذرماه 1395 خواهد بود.

 تی وی تی  قیمت نصب دوربین مداربسته  قیمت دوربین مداربسته 



:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

شرکت ASUSTOR تولید کننده راهکارهای ذخیره سازی تحت شبکه، محصول جدیدی با نام AS6212RD به بازار عرضه کرده است که می تواند علاوه بر تبدیل شدن به سرور ذخیره سازی تحت شبکه، با سیستمهای نظارت تصویری هم بخوبی کارکند.

ASUSTOR AS6212RD NVR
ASUSTOR AS6212RD NVR

AS6212RD بعنوان یک NAS با قابلیت نصب در رک شبکه با 12 کانال ذخیره سازی RAID و براساس پلتفرم Braswell از شرکت اینتل قرار است محصولی همه فن حریف باشد.

hikvision    هایک ویژن

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته

ASUSTOR AS6212RD NVR

AS6212RD با تجهیز به یک پردازنده اینتل از سری 4 هسته ای های Braswell می تواند برای پروژه هایی در سطح سازمانی و قدرتمند مورد استفاده قرار گیرد. در این ذخیره ساز تحت شبکه می توان از هارددیسکهای 10 ترابایتی سیگیت استفاده کرد و در کنار آن از حداکثر 8 گیگابایت حافظه RAM برخوردار شد.

ASUSTOR AS6212RD NVR

4 پورت یو اس بی نیز دسترسی به منابع اطلاعاتی را بر روی AS6212RD بهبود و تسهیل کرده است. ASUSTOR AS6212RD از سیستم عامل ADM استفاده می نماید و منوهای ساده و کاربر پسندی نیز خواهد داشت. تنظیمات RAID نیز در سیستم ADM براحتی تنظیم شده و از امکانات ایمن سازی داده ها با حفاظت بالا برخوردار خواهد بود.

ASUSTOR AS6212RD NVR

این دستگاه ذخیره سازی می تواند برای ذخیره سازی و اتصال 25 دوربین مداربسته تحت شبکه مورد استفاده قرار گیرد.

ASUSTOR AS6212RD NVR

ویژگیهای کلیدی:

  • قابلیت کدگذاری هر پوشه داده با AES 256-bit
  • قابلیت برقراری ارتباط با سیستم عاملهای یونیکس، لینوکس، مک، ویندوز
  • قابلیت نصب سیستم عاملهای مختلف با استفاده از نرم افزار Virtual Box بر روی سرور ASUSTOR
  • هماهنگی با VMware، Critix و Hyper-V، NFS و iSCSI/IP-SAN
  • سازگاری با فرمتهای ذخیره سازی بر روی سیستم ذخیره سازی EXT4, NTFS, HFS+ برای MyArchive
  • سی پی یو اینتل چهار هسته ای با فرکانس پایه 1.6 گیگاهرتز در هر هسته با قابلیت بوست و اورکلاک تا 2.24 گیگاهرتز
  • RAID 5 با سرعت خواندن داده ها تا 398 مگابایت و سرعت ثبت داده ها تا 355 مگابایت (محیط Samba، Link Aggregation)
  • پشتیبانی از موتور کدگذاری سخت افزاری AES-NI
  • 4 گیگابایت حافظه DDR3L
  • 4 پورت شبکه گیگابایتی
  • 4 پورت USB 3.0 با سرعت جابجایی 5 گیگابیت در ثانیه
  • 1 پورت HDMI 1.4b
  • پشتیبانی از سیستم مدیریت RAID در حالتهای : single, JBOD, RAID 0/1/5/6/10 و پشتیبانی از Hot spare در RAID 0/1/5/6/10
  • قابلیت جداسازی و اتصال لحظه ای هارددیسکها بدون نیاز به توقف کار دستگاه (Hot Swap)
  • قفل سخت افزاری هارددیسکها
  • استفاده از 2 پاور برای اطمینان از کارکرد

تارگت های لینک سازی تیام

   دوربین مداربسته تی وی تی          تی وی تی   نصب دوربین مداربسته

   پکیج دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

مقاله ای که می خوانید با استناد به خبر اخیر IPVM و بدون دخل و تصرف بر روی سایت www.cctvonline.ir منتشر می شود. این نوشته درواقع ترجمه ای مستقیم می باشد که متعاقبا همه مسئولیت آن متوجه سایت IPVM خواهد بود.

شرکت Genetec پشتیبانی از محصولات Hikvision را لغو کرد!

به گفته روابط عمومی شرکت Genetec "غیر قابل اعتماد" بودن محصولات شرکت Hikvision بر اساس نگرانی مشتریها درمورد مالکیت/کنترل شرکت شرکت Hikvision توسط دولت چین عامل این لغو همکاری بوده است.

این در حالی اتفاق می افتد که به ندرت شرکتهای معروف پشتیبانی خود را بدلایل رقابتی لغو می کنند و لغو این پشتیبانیها بدلیل امنیت سایبری در فضای سیستمهای نظارت تصویری موضوعی بی سابقه محسوب خواهد شد.

می شود با نگاهی به هر دو شرکت Hikvision و Genetec، به تهدیدات و خسارات این حرکت پی برد.

نکات کلیدی :

شرکت Genetec پشتیبانی نرم افزاری خود از محصولات شرکت هایک ویژن، OEM های وابسته (مثل UTC Interlogix) و Huawei را سریعا لغو کرد. این عمل شامل لغو پشتیبانی در ONVIF و استفاده مستقیم از تجهیزات شرکت هایک ویژن خواهد بود. ارتباط ONVIF برای این محصولات بطور کامل توسط نرم افزار Genetec رد خواهد شد(بلاک شده است).

کاربرانی هم که نیاز به استفاده این تجهیزات و درایور مستقیم آن در Genetec داشتند می توانند با خرید مجوز مخصوص و هزینه بیشتر مشکل را بر طرف کنند. یعنی آنها با پذیرش لغو مسئولیت Genetec بر سر عواقب هر حادثه امنیتی برای مشتری یا شرکتی ثالث می توانند از پشتیبانی اختصاصی استفاده کنند. این عواقب در واقع شامل هک شدن دوربین مداربسته یا تجهیزات نظارت تصویری و یا بروز مشکل در نرم افزار Genetec خواهد بود.

کاربرانی که در حال استفاده از دستگاههایی با این شرایط هستند(شرکت Genetec از آنها با نام اقلیت یاد می کند) نیاز دارند از این مجوز ویژه یا Waiver برای ادامه استفاده از بروزرسانیهای بعدی این شرکت استفاده کنند.

  • نیاز دولتی یا مشتریان

شرکت Genetec عنوان کرده است که بسیاری از مشتریان دولتی و شرکتهای طرف قراردادشان در مورد ریسکها و خطرات امنیت سایبری و بخصوص نقش مالکیت دولت چین بر سر نهادهایی مثل هایک ویژن و هوآوی نگران هستند. Genetec عنوان کرده است که کاربران دولتی و موسسات بزرگ نگرانیهای بسیاری در این مورد دارند و این تبدیل به عاملی برای عدم پذیرش این محصولات شده است.

  • ریسک نرم افزار / شبکه/ مشتریان شرکت Genetec

Genetec بر روی میزان اطمینان و صحت کارکرد نرم افزارش تاکید داشته و می خواهد دانلودها و ارتباطات با مشتریها همچنان امن باقی بماند. بگفته آنها ارزیابی ریسک بعنوان بخشی از استاندارد ISO/IEC 27001، فرآیند صدور گواهینامه امنیت اطلاعات بحساب می آید. هزینه و پیچیدگی اطمینان از طراحی و ساخت دستگاهها توسط سازندگان یا دولت چین بسیار بالاست.

  • تهدیدات امنیت سایبری یا سوء استفاده

در آخر هم شرکت Genetec تاکید دارد که نیازهای صنعت IT برای بیمه شدن در برابر تهدیدات و سوء استفاده های سایبری در حال رخنه به صنعت امنیت فیزیکی است و یک تهدید در حال رشد برای سازندگان نرم افزارها، تولید کنندگان و کاربران نهایی در برابر حفاظت اطلاعات از هک شدگی می باشد. شرکت Genetec نیز نیاز به کسب مجوز ویژه یا بشکلی رفع مسئولیت در برابر این تجهیزات نظارت تصویری را برای مقابله با این تهدیدات، عاملی کلیدی می داند.

خسارت هایک ویژن

بزرگترین تهدید برای هایک ویژن به افزایش نگرانیهای بین المللی در مورد مالکیت دولتی این شرکت بازمی گردد که در سال گذشته شاهدش بودیم و در اخبار زیادی آورده شده بود. حرکت شرکت Genetec به تقویت این نگرانیها و روشنگریها دامن زد. نه تنها این اتفاق می تواند ضربه ای به برند هایک ویژن به حساب آید بلکه می تواند به تسری این حرکت به شرکتهای دیگر و افزایش نگرانی دیگر کاربران منجر شود. این اقدامات همزمان با افزایش میزان فروش محصولات هایک ویژن می تواند بیش از پیش باعث تخریب و تضعیف وجهه سازمانی و بین المللی هایک ویژن شود.

خسارت Genetec

از طرف دیگر شرکت Genetec نیز با خساراتی روبرو خواهد شد. شرکت Hikvision بعنوان بزرگترین سازنده سیستمهای نظارت تصویری بر روی سیستمهای عظیم بر مبنای نرم افزارهای شرکت Genetec در آمریکای شمالی برنامه ریزی کرده بود و سرمایه گذاری و هدف گذاری عظیمی داشت. با ایجاد نیاز به محصولات هایک ویژن و افزایش رقابت در کاهش قیمت در سطح وسیعی از فروش و کاهش هزینه های پشتیبانی، ممکن است کاربران پروژه های بزرگ را بجای دست کشیدن از Hikvision، به فکر حذف Genetec از لیست خودشان بیندازد.

موضوع بعدی به VMS حرفه ای خود هایک ویژن مربوط می شود. iVMS-5200 که در شمال آمریکا بدلیل وجود شرکای قدرتمندی مثل Genetec به بازار عرضه برجسته ای نداشت، می تواند از این به بعد بیشتر تبلیغ شده و برای کاربرانی که از سیستم نرم افزاری Genetec استفاده نمی کنند یا قابلیتهای بیشتری می خواهد، بصورت رایگان عرضه شده و رقیب مهمی بحساب آید.

تشدید نبرد در صنعت سیستمهای نظارت تصویری

قبل از این هم هایک ویژن بعنوان بحث برانگیزترین شرکت در بازار دوربین مدار بسته و سیستمهای نظارت تصویری،  برای بسیاری از کسانی که طرفدار کاهش قیمتها و گرایش به سمت بازارهای چینی دولتی بودند از محبوبیت ویژه ای برخوردار بود.

محبوبیت و شهرت Genetec و موضعشان در برابر هایک ویژن جنگ و رقابت در بازار دوربین مداربسته را افزایش می دهد. هایک ویژن هم با پشتیبانی مالی بی سابقه و گسترش بین المللی به مقاومت در برابر مخالفان روبه افزایش خود می پردازد.

  1.  دزدگیر ساختمان  
  2. دوربین اچ دی
  3. تجهیزات جانبی
  4. تجهیزات شبکه
  5. تجهیزات وایرلس
  6. تجهیزات ذخیره سازی 
  7. تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه

     PoE در دوربین مداربسته

2.      عملکرد سیستم کنترل دسترسی

3.      پردازش تصویر یا VCA در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته تحت شبکه نسبت به دوربین مداربسته آنالوگ



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
 

رباتیک و علم ماشین هر روز بیشتر در حال تبدیل شدن به بخشی از مبحث امنیت است، علتش می تواند افزایش دستمزدها و فقدان نیروی انسانی کافی برای افزایش امنیت باشد. شرکتهای زیادی رباتهایی ساختند که قابلیت نظارت تصویری و احاطه نظارتی داشته و دارند ولی آخرین محصولی که با پشتوانه خوب الکترونیکی وارد این بازار شده است متعلق به شرکت عظیم Sharp Electronics است.دوربین مداربسته

ربات شرکت شارپ

شرکت شارپ برای بچه های دهه 60 بسیار آشناست! هر تلوزیون یا دوربین و وسلیه الکترونیکی دیگری که شاید زیاد در اطرافمان میدیدیم به شکلی یا از این برند بود یا از تجهیزات این برند استفاده کرده بود. این شرکت ژاپنی اخیرا رباتی ساخته که به گفته خودشان تنها برای محیط آزاد طراحی شده و برای گشت محیطی با داشتن پلتفرم سنسورهای متحرک قادر است بخوبی کنترل و نظارت محیطی و بهبود امنیت را بر عهده داشته باشد. این ربات با نام INTELLOS A-UGV برای کار در زیرساختهای حیاتی، فضاهای عمومی و سازه ها و با قابلیت کار در محیط انسانی، طراحی شده است.پکیج دوربین مداربسته  

ربات شرکت شارپ

بگفته مدیر بخش توسعه کسب و کار رباتیک شارپ، Cliff Quiroga :

INTELLOS A-UGV (A-UGV مخفف خودروی بدون سرنشین خودکار)  در اواسط ماه آینده در ایالات متحده به بازار معرفی خواهد شد. ربات شارپ A-UGV برای نظارت در زیرساختهای مهم، فضاهای فیزیکی و سازه ها و در میان جمعیت بعنوان سیستم رباتیک خودکار با استفاده از تکنولوژیها قادر است بصورت یک نگهبان ماهر نظارت محیطی خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

مشتریان این محصول چه کسانی هستند؟

شرکت شارپ معتقد است این ربات می تواند در محیطهایی با خطرات مختلف مثل انبار مواد شیمیایی، ابزار مناسبی بحساب بیاید.

ربات شرکت شارپ

این ربات بعنوان وسیله ای مناسب برای دیتاسنترها، معادن و صنایع پتروشیمی، فرودگاهها و ایسگاههای ریلی، فضاهای دولتی و سازمانی، انبارها و فروشگاههای عظیم، کارخانجات، نیروگاهها و... باشد.

ربات شرکت شارپ

قابلیتهای کلیدی:

  • دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چشم انسان و شناسایی افراد
  • سیستم صوتی دو طرفه و بلندگو با قابلیت بیان کلمات محدود
  • سیستم نور ال ای دی قدرتمند و چند جهته
  • سنسورهای تشخیص گاز، مواد شیمیایی خطرناک، تشخیص سطح اکسیژن و جمع آوری داده های آماری و امنیتی
  • تشخیص شدت نور، CCQSS و استانداردهای امنیتی ISO 13482
  • انتقال لحظه ای اطلاعات و ارتباط زنده
  • قابلیت افزایش ارتفاع سیستم نظارت تا 1.75 متر
  • باتریهای لیتیوم آیون با قابلیت حفظ انرژی در حین کار از 4 تا 20 ساعت با توجه به شرایط کاری و سرعت جابجایی یا استفاده های ویژه
  • استفاده از دوربین مداربسته AXIS PTZ
  • سنسورهای اولتراسونیک و سنسورهای ارسال امن داده ها با نرم افزارهای CCAP
  • مانیتور کردن 5 تا 29 نقطه حساس در لحظه
  • ارسال امن داده ها با کدسازی 128 یا 256 بیتی و با استفاده از VPN در سیستم CCAP
  • سیستم جهت یابی GPS و RTK

  نصب دوربین مدار بسته  هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 342
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()