نوشته شده توسط : جعفر

 

ساخت یک برند بی نقص بسیار زمان بر است ولی با این حال باید یک سری اقدامات را به منظور تقویت برندی که دارید را انجام دهید، کارهایی که در نهایت باعث می شوند شما بتوانید در عرصه تجارت خود به نیکی شناخته شده و در نهایت به موفقیت دست یابید.

 

برند شما نشان دهنده و در بر گیرنده تمامی فعالیت های تجاری شما است. نامی که برای شرکت خود انتخاب کرده اید، شعار تبلیغاتی، رنگ هایی که در لوگوی برند و طراحی های خود بکار برده اید و محتوایی که منتشر می کنید، جنبه های بصری و پیام برند شما را انتقال می دهند.
برای رسیدن به یک برند موفق لازم است تمام اقدامات شما برای شناخته شدن، یکپارچه باشد. بنابراین درنظر داشته باشید که هر اقدامی چه بوسیله روش های کلاسیک بازاریابی و چه در فضای مجازی انجام می دهید باید مطابق هم باشند. در ادامه نگاهی دقیق به پنج روشی می اندازیم که از آن ها در بازه های زمانی کوتاه برای تقویت برند خود در وب می توانید استفاده کنید.

article_image_one_117.jpg

قرار دادن جنبه های بصری برند در جایگاه های صحیح.

جنبه های بصری برند شما، ابزارهایی محکم برای پشتیبانی از چیزی که شما به دنبال دست یابی به آن هستید، به شمار می روند. مشتریان، برند شما را بواسطه نشانه های شما می شناسند، طرح و رنگ هایی که استفاده می کنید باید تداعی کننده شما باشند. به همین منظور باید از خود بپرسید که :

  • آیا طراحی ها از طرح و رنگ لوگوی من الهام گرفته است؟
  • لوگو در مکانی که باید باشد، قرار گرفته؟ در ایمیل یا پروفایل رسانه های اجتماعی شما به چشم می آید؟
  • ظاهر حساب کاربری توییتر و فیسبوک شما نشان دهنده طرح و رنگ لوگوی شما است؟

اگر جواب این ها منفی ست، به دنبال اصلاح این موارد باشید، به عنوان مثال پس زمینه رنگ لینکدین و دیگر شبکه های اجتماعی خود را عوض کنید.

با طرفداران، دنبال کنندگان تان در شبکه های اجتماعی و دوستان خود در تعامل باشید.

برندی موفق است که افراد خواهان برقرای ارتباط و تعامل با آن باشند. شما می توانید با پاسخ گویی به سوالات، نظرات و پیشنهادات مشتریان خود با آن ها در ارتباط باشید. زمانی را صرف پاسخگویی به آخرین سوالاتی که در صفحات رسانه اجتماعی پرسیده شده است کنید. نتیجه تمام این موارد این است که تصویر شما در ذهن افراد به عنوان یک فرد پاسخ گو و خوب شکل می گیرد. من از hootsuite استفاده می کنم. یکی از چپیزهایی که من هر روز با آن درگیرم. آیا می دانید هر جایی اسمی از تیم ما بیاید من هم حضور دارم ؟!

یک لیست دنبال کنندگان و جستجو های دقیق بسازید. ما در وب برندینگ بدون این نرم افزار هیچ کاری نمی توانیم بکنیم.

از یک ابزار اجتماعی برای بررسی اشاراتی که به برند شما می شود استفاده کنید.

ابزاری نظیر hootsuite به شما اجازه می دهند هر زمان که به برند شما در رسانه های اجتماعی می شود را بررسی کنید و فعالیت هدف داری در شبکه های اجتماعی داشته باشید. گفتگوها را دنبال و زمانی که چیزی برای گفتن دارید وارد بحث ها شوید.

استفاده استراتژیک از محتوا برای برندسازی.

هر روز، ما حجم عظیمی از اطلاعات را صرف اخبار تجاری، پست های ” چطور می شود که ….” در رابطه با موضوعاتی که دوست داریم، و پست هایی که محض تفریح و خنده ایجاد می شوند، می کنیم. زمانی که نمی توانیم این پست ها را به اشتراک بگذاریم، دو فرصت طلایی را برای ارائه قدرتمند اطلاعات از دست می دهیم. زمانی که شما محتوا یا پست های رقبا یا همکاران خود را به اشتراک می گذارید، آن ها شاهد حمایت شما هستند و احتمال اینکه آن ها نیز چنین کار مشابهی انجام دهند بالا می رود. همچنین، هر زمان که یک خواننده بواسطه شما متوجه محتوایی عالی می شود، این امر به ارزش برند شما می افزاید. اشتراک گذاری چیزی از شما کم نمی کند. یکی از مهمترین فاکتور هایی که شما با این آیتم بدست می آورید وفاداری است.( در مورد وفاداری به برند بیشتر بدانید.)

به دنبال معرفی برند خود باشید.

چنین کاری را می توان به شیوه های متعددی انجام داد به عنوان مثال زمان نوشتن پست مهمان بیوگرافی کوتاهی نیز از خود به جا بگذارید. شما باید روی پیام برند خود کار کنید چون می تواند باعث شود فرصت های زیادی در اختیار شما قرار گیرد و کمک کند مشتریان برند شما را مورد توجه قرار دهند و نسبت به آن شناخت مثبتی به دست آورند.
برندسازی جزء مهم موفقیت در فعالیت تجاری شما به شمار می رود. از کوچکترین فرصتی حداکثر استفاده را برای اصلاح نحوه پیام رسانی برند خود و جنبه های بصری آن، افزایش درگیری و تعامل با مخاطبین و پیدا کردن محتوای عالی و همچنین بررسی دقیق شرایط بازار ببرید تا بعد از مدت زمانی، بسته به وقتی که گذاشته اید، شاهد رشد موثر و سریع برند خود باشید!

 



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

زمانی که بشر قادر به سخن گفتن نبود قصه گویی را خوب بلد بود. سند این حرف نقاشی هایی است که توسط انسان های اولیه در غارها کشیده شده اند است.داستان گویی شغل انسان باستان است هیچ فرهنگی روی زمین وجود ندارد مگر اینکه پشتوانه ای عظیم و غنی از اسطوره ها و افسانه ای پر زرق و برق و ترسناک را به همراه خود داشته باشد.

 

تحقیقات روانشناسی مدرن ثابت کرده است که تصویر اثرات فوق العاده ای در ریشه مغز ما می گذارد. این تحقیقات همچنین ثابت کرده اند که یک داستان هیجان انگیز بیشتر از یک نوشته معمولی بر تحرکات مغز ما اثر می گذارند.
دنبال کردن روایات، فعالیت شخصیت ها و گذاشتن خود فرد به جای شخصیت اصلی داستان کارهایی است که باعث تحرک زیاد مغز ما می شود.هرچقدر این تحرکات بیشتر باشد فراموشی آن مطلب دیرتر اتفاق می افتد.
اما دلیل همه این ها تصویر سازی ذهنی است.اگر شما چیزی را تصویر سازی کنید باعث می شود ذهن شما دیرتر دست به فراموشی آن مطلب بزند.

article_image_one_92.jpg

 

شما زمانی که کتابی مطالعه کردید تقریبا بعد از گذشت یک هفته بخش های زیادی از آن کتاب را فراموش کرده اید اما چه اتفاقی می افتد که فیلمی را که دو سال پیش دیده اید کماکان با جزئیاتش به خاطر دارید؟
تحقیقات نشان می دهد که دیدن ۷۵% آموزش را در پی دارد.
متخصصان تبلیغات با توجه به این پژوهش ها از سال ها قبل در پی این هستند که برندهایی بسازند که بر اساس تصویر شناخته شوند و حول محور یک داستان بچرخند.
برای مثال می توانید مقاله ساخت برند برای موفقیت در بازار را مطالعه کنید که نگاهی به داستان برند سازی مارلبورو انداخته است.
مثال این نوع برند ها کم نیستند دلقک مو فرفری مک دونالد یا حتی میمون چی توز نمونه هایی از این قضیه هستند.
این را هم بدانید که شخصیت سازی و تصویر سازی برندتان باید مناسب با استراتژی بازاریابیتان باشد تا باعث پیشرفت تان گردد.
مک دونالد در برهه ای از زمان تصمیم گرفت تا شخصیت دلقکی خود را به شخصیت فضانورد تغییر دهد تا اشاره به آینده داشته باشد اما کمی بعد از اجرای این مقوله از ادامه این روند منصرف شد زیرا اعتقاد داشتند افرادی که در کودکی خود با این دلقک رابطه عاطفی برقرار می کنند زمانی که بزرگ شدند هم مشتری ثابت این برند خواهند بود.

متخصصان معتقدند که ۷ نوع داستان سرایی در زمینه تبلیغات وجود دارد که عبارتند از:

حساس ثروت: کاری که برند Boss به خوبی آن را به اجرا در آورده است به گونه ای که مصرف کنندگان آن واقعا احساس می کنند که از نجیب زادگان هستند.

زندگی دوباره: شرکت های بیمه از این نوع داستان ها در تبلیغات خود بهره می برند.

تلاش: تبلیغات خودرو سازان نمونه بارز این داستان هاست.

کمدی: کاری که مک دونالد انجام می دهد.

عاطفی: تولید کنندگان عطر و لوازم آرایش از این راه کار بهره می گیرند.

غلبه بر دشمن:برای برند هایی که در زمینه پاکیزگی فعالیت دارند مناسب است.

هر برندی که دوست دارید را مورد مطالعه قرار دهید فرقی نمی کند آن ها هم داستانی برای گفتن دارند.
اصلی که وجود دارد این است که هرقدر که مشتری به کالا اهمیت می دهد به احساساتی که در استفاده از این محصول عایدش می شود هم اهمیت می دهد.
زمانی که شما از این موارد استفاده می کنید پا به عرصه بازاریابی احساسی گذاشته اید مقوله ای که باعث می شود مشتریان ثابتی در اختیار داشته باشید که برای زمان طولانی مشتری شما باقی خواهند ماند.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

فرآیند بازاریابی یک فرآیند اجبار به حساب می آید. زیرا در این فرآیند پیغام خاصی به گروه خاصی از مخاطبین اطلاع داده می شود که هدف آن خرید محصول توسط آنان است. به نوعی تداعی گر این جمله است : محصول ما را بخرید چرا که از سایر محصولات بهتر است و یا چون با حال تر است و یا چون افراد مشهور آن را می خرند. این یک بازنگری ساده است اما جمع بندی کلی نیست.

 

نظرات کاملا متفاوت در این رابطه وجود دارد که بنا به نظر برخی بزرگان، بازاریابی فرآیند معرفی کالا یا خدمت است.
این مهم با مفهوم برندینگ تفاوت اساسی دارد. برندینگ باید مشتمل بر هنر متقاعد کردن باشد و در زیر پوست هر تلاش بازاریابی نهفته است. برندینگ اجبار نیست بلکه اختیار است. برندینگ فرآیند تکیه بر حقایق اساسی یا ارزش های یک سازمان، کالا و یا خدمت است.

article_image_one_113.jpg

این ارتباطی بین ویژگی های سازمان، ارزش ها و عملکرد است که مشخص می کند برند خاص چیست و چه چیز هایی دارد.برند مردم را تشویق می کند که محصولی را بخرند و به طور مستقیم هر آن چه را که فرآیند بازاریابی و فروش در تکمیلش نقش داشته اند، حمایت می کند اما به هیچ وجه فریاد نمی زند که من را بخر. به جایش می گوید این چیزی است که من هستم. دلیل این است که من وجود دارم. اگر موافقی، اگر من را دوست داری، می توانی من را بخری، از من حمایت کنی، و من را به دوستانت معرفی کنی.
برندینگ فرآیندی استراتژیک است اما بازاریابی تکنیکی است.
بازاریابی ممکن است به یک برند مربوط باشد اما برند به طور خاص بزرگ تر از هر تلاش بازاریابی است. برند چیزی است که بعد از بازاریابی می ماند. این چیزی است که در ذهن می ماند.برند مشخص می کند که وفاداری مشتریانش به کجا منجر خواهد شد و آیا اصلا مشتریان وفادار هستند یا نه. بازاریابی ممکن است شما را متقاعد کند که محصولی خاص را خریداری کنید اما آن چه در ذهن شما نقش خواهد بست و شما را به سمت خرید مجدد سوق می دهد، برندینگ است. به عبارت ساده تر برند شناسه خود است و بیانگر تمامی ویژگی هایی است که از یک محصول خاص توقع دارید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

یک ایده ساده، چند خط کدنویسی و یک شهرت جهانی در وب! به همین سادگی به همین خوشمزگی! طراحی یک دیکشنری تصویری که به وب سایت گوگل چسبیده است...

دیکشنری تصویریدو هنرمند انگلیسی به نام‌های Felix Heyes و Ben West ، یک دیکشنری تصویری 1240 صفحه‌ای از نتایج جستجوی گوگل ساخته‌اند. www.ParsCms.com

آنها برای انجام این کار، تنها از چند خط اسکریپت PHP استفاده کرده‌اند. این کد کلمه مورد نظر را به موتور جستجوگر تصویر گوگل می‌فرستد و اولین تصاویری که برای هر کلمه‌ی جستجو شده در گوگل، به دست می‌آید را دانلود می‌کند. آن‌ها سپس این تصاویر را در یک فرمت سه ستونه قرار دادند و سپس مجموع فایل‌های بدست آمده را در قالب فایل PDF درآوردند.

West ، نتیجه‌ی حاصل شده، که در قالب یک کتاب چاپ شده است را، مجموعه‌ای تصویری و بدون سانسور از فرهنگ بشری در سال 2012 می‌نامد. تقریباً نیمی از این تصاویر را محتوای غیر استاندارد و خشن تشکیل داده است.

اگر دوست دارید در جریان اخبار بعدی در رابطه با این کتاب قرار بگیرید به وبلاگ این دو هنرمند مراجعه کرده و تمایل خود را برای دریافت اطلاعات بیشتر اعلام کنید.

  1. طراحی سایت شرکتی
  2. طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

سایت تاک تیک همان طور که میدانید خلاصه به بازی های پیش بینی نمی شود و شما می توانید یک کازینو حرفه ای را هم در دسترس داشته باشید . این کازینو بازی های زیادی را از قبیل انفجار ، مونتی ، رولت ، پوکر ، بلک جک وچندین بازی دیگر را پوشش داده است . شما میتوانید تمام بازی های کازینویی را یک جا داشته باشید . بازی انفجار در سایت تاک تیک بسیار محبوب و شلوغ است.

ابتدا از همه می دانید که بازی انفجار امروزه جز بازی های محبوب می باشد و همه دیگر تا حدود زیادی با شرایط آن اشنا هستید . در این مورد جالبست بدانید که سایت شرط بندی تیک تاک برای این بازی خود یک الگوریتم آپدیت شده را به کار گرفته است که توانسته امروز برای شما علاقه مندان ضرایبی به مراتب بالاتر را تولید کند .

https://bazienfejar.com/4271367-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%da%af%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d8%aa-%d9%86%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1-2.html

ای بی تی 90 انفجار

یکی از برترین مواردی که شما را مجاب به انتخاب این سایت می کند در واقع بازی انفجار abt90 میباشد . شما حتی اگر بازی انفجار و شرایط موجودش را آموخته باشید باز هم می توان در آموزش بازی انفجار ای بی تی 90 نکاتی جدید و فوق العاده را برای رسیدن به نتیجه های بهتر در دسترس داشته باشید . پس بدون توجه به هر فاکتوری فیلم آموزش مربوط به سایت ای بی تی 90 انفجار را مشاهده و بعد اقدام به شرط بندی کنید .

برای بازی انفجار ای بی تی 90 شما می توانید پیش روی خود شرایط واقعا فوق العاده را مشاهده کنید که خب مهم ترین آن ها همین الگوریتم استفاده شده است . در موارد کمی می توان شرایطی را پیدا کرد که سایت شرط بندی شرایطی را به وجود بیاورد که الگوریتم تعیین شده اش به مراتب ضریب های بالاتری را تولید کند . وجود این الگوریتم ضریب بالا برای بازی انفجار می تواند برگ برنده شما در انتخاب ای بی تی نود یا ای بی تی 90 انفجار باشد . البته شما موارد دیگری را هم از قبیل کاربران حرفه ای ، ترفند بازی انفجار ساشا سبحانی ، اپلیکیشن اختصاصی بازی انفجار ، واریز سود آنی ، درگاه بانکی و ..... را در دسترس دارید که هر کدام می توانند برای شما سود های بی نظیری را به همراه داشته باشند .

https://bazienfejar.com

 

سایت بازی انفجار تاینی بت

از انجایی که بازی جذاب انفجار یک بازی پر طرفدار و پر درآمد می باشد سایت تاینی بت این بازی را به عنوان اصلی ترین بازی خود معرفی کرده و این بدین معنی نیست که سایت پیش بینی تاینی بت بازی های دیگری ندارد . بلکه شما در این مورد با یک سایت کامل رو به رو هستید . از بازی های پیش بینی گرفته تا بازی های کازینو همه و حتی بازی مونتی هم در این سایت ارائه شده است که می توان از آن هم دیدن کنید . برنامه نویس این دو بازی یک نفر می باشد که خب این نوید را به شما میدهد که در آن بازی هم سود های خوبی برای شما وجو دارد . پس باید متوجه شده باشید که بازی انفجار تاینی بت را ازدست نباید بدهید .

 

https://bazienfejar.com/427-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%ac%d8%a7%d8%b1.html



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

در این مقاله روش های بیان شده است که می توانید برای سایت خود برند سازی نمائید. ما اینجا اصول ابتدایی این قضیه را بیان خواهیم نمود . برندینگ برای هر کمپانی بسیار ضروری می باشد.

 

استراتژی برندینگ هم می تواند باعث باعث شکست کمپانی شما و هم باعث شهرت شما شود ، در انتخاب آن باید دقت نمود ، اما برندینگ فقط به یک کمپانی محدود نمی شود ، بلکه حتی می توان یک سایت را نیز به برندی بزرگ تبدیل کرد .

article_image_one_171.jpg
  1. طراحی سایت شرکتی
  2. طراحی سایت شرکتی

نام دامنه
در انتخاب نام دامنه سایت خود ، دقت لازم را داشته باشید ، سعی کنید دامنه ای را انتخاب کنید که همنام برند شما باشد.

تکرار پذیری
سعی کنید در طراحی های تبلیغاتی خود تکرار پذیر باشید ، به عنوان مثال ، سعی کنید لوگوی سایت خود را در تمام صفحات سایت به نمایش قرار دهید ، شعار تبلیغاتی خود را در صفحات مختلف تکرار کنید ، این کار باعث می شود نام سایت شما و لوگوی سایت شما همواره در ذهن مخاطبان باقی بماند .

ایجاد امضاء برای سایت
سعی کنید یک امضای برای ایمیل های خود طراحی کنید ، در این صورت هر زمان که شما ایمیلی را به کاربران و مخاطبان خود ارسال نمائید ، این امضا در آخر ایمیل قابل نمایش می باشد.

طراحی صفحات تشکر
شما حتما در سایت خود ، فرم تماس با ما ، و یا فرم های دیگری برای نظرخواهی کاربران دارید ، سعی کنید امکانی را فراهم آورید که پس از پر کردن فرم توسط مخاطبان ، یک پیغام تشکر از طرف شما برای آنها نمایش داده شود

انتشار کتاب الکترونیک
سعی کنید یک کتاب الکترونیک که معمولا آموزش می باشد را تالیف نمائید و آن را به صورت رایگان در اختیار همگان قرار دهید ، این کار باعث محبوبیت سایت شما می شود

پست مهمان
امکانی را در سایت خود فراهم آورید که کاربران بتوانند در سایت شما نیز نویسندگی کنند که به این عمل اصطلاحا پست مهمان گفته می شود ، انجام این کار باعث جذب مخاطبان خواهد شد.

ارسال پاسخ خودکار (Auto responders)
در ایمیل خود قابلیت ارسال خودکار پاسخ رو فعال کنید ، در این صورت اگر کاربری به شما ایمیلی را ارسال کند ، به عنوان مثال یک پاسخ خودکار برای او ارسال می شود ، این پاسخ خودکار معمولا تشکر و رسیدن ایمیل به شما را نمایش می دهد.

  1. طراحی سایت فروشگاهی
  2. طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت فروشگاهی


:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

بنر تبلیغاتی یکی از راههای تبلیغات در سایت های پرترافیک برای بیشتر دیده شدن وبسایت شماست. برای مثال ممکن است شما در سایت های خبرگزاری یا وبسایت های معروف حوزه کسب و کار خود اقدام به تبلیغات بنری کنید و در نتیجه رعایت یکسری نکات برای بیشتر دیده شدن در این روش تبلیغاتی می تواند برای شما مفید باشد. در این مقاله نکاتی ساده درباره طراحی بنر های تبلیغاتی برای شما بیان می کنم.

بنرها را مناسب سایت میزبان طراحی کنید

بعد از پیدا کردن یک وبسایت مناسب با فعالیت خود باید یک بنر متناسب با موضوع مورد تبلیغ طراحی کنید. این طراحی از یک طرف باید به بهترین شکل ممکن خدمات شرکت شما و یا محصول مورد نظرتان را به مشتری معرفی کند و از طرف دیگر باید سلایق و علاقه مخاطبان اصلی تبلیغات را در نظر گرفته و بر اساس معیارهای آنها بنر را طراحی کنید.

از سوی دیگر این طراحی باید با طراحی سایت میزبان نیز همخوانی داشته باشد. به طور کلی گفته می شود که بنر ها باید به شکلی طراحی شود که مخاطب تصور کند بنر مورد نظر جزیی از وبسایت میزبان است و به این طریق مقاومت کاربران نهایی برای کلیک بر روی بنر کاهش پیدا می کند.

 

استفاده ازتصاویر متحرک در بنرها

استفاده از انیمیشن های متحرک می تواند شانس شما را برای کلیک بیشتر کند. اما یادتان باشد از رنگ ها یا بنرهایی که با سرعت زیادی تغییر می کنند استفاده نکنید. چنین بنرهایی مخاطب را عصبانی می کند و ممکن است کل صفحه را هم ببندد. می توانید قسمتی از بنری که طراحی می کنید را به صورت متحرک تعریف کنید. به یاد داشته باشید که بنر شما نشان دهنده شخصیت وبسایت شما است در نتیجه با وسواس این کار را انجام دهید.

از یک گرافیست حرفه ای کمک بگیرید

همانطور که گفتیم طرح های گرافیکی در بنرها احتمال کلیک را بیشتر می کند. بنابراین برای طراحی نیازمند یک طراح گرافیست حرفه ای خواهید بود. شرکت های بسیاری هستند که در زمینه طراحی فعال هستند و شما با یک سرچ ساده می توانید بهترین شرکت ها را در محدوده فعالیت خود پیدا کنید. همچنین می توانید در صورت نیاز زیاد شرکت به طراحی های پی در پی یک گرافیست را به صورت دائم یا پاره وقت استخدام کنید. مطمئن باشید که درآمد شما از یک بنر حرفه ای به حدی خواهد بود که هزینه پرداختی شما را به راحتی پوشش می دهد.

بنری مختصر و وسوسه انگیز طراحی کنید

چندین نسخه بنر تبلیغاتی بسازید و آماده داشته باشید. بنر های تبلیغاتی که ریزه کاری های گرافیکی با ظرافت در آنها لحاظ شده است، بیشترین درصد بازدهی را دارند.

بنرهایی که ریزه کاری های گرافیکی با ظرافت در درون آنها طراحی شده است بیشترین بازدهی را برای شما به ارمغان می آورد.

بر اساس آمار بر روی بنرهای با جزییات گرافیکی ۷ تا ده درصد کلیک بیشتری انجام می شود. سعی کنید چندین بنر مختلف طراحی کنید تا دستتان برای انتخاب نهایی باز باشد. یکی از راهکارهای دیگر هم این است که در فواصل ۷۲ ساعته از بنر های با طراحی جدید استفاده کنید. این موضوع شانس شما را برای بیشتر دیده شدن افزایش می دهد. از سوی دیگر این کار به شما یک شناخت نسبی از عکس العمل مخاطب نسبت به هر طرح را نشان می دهد که در طراحی های بعدی می توانید از آن استفاده کنید.

حجم گرافیک بنر را متعادل کنید

با توجه به سرعت اینترنت بنر را با حجمی مناسب طراحی کنید. در کشور ما که معضل سرعت اینترنت وجود دارد بهتر است بنرهای با حجم کم را در نظر بگیرید که زمان لود شدن آن پایین باشد. معمولا حجم بین ۱۵ تا ۲۰ کیلو بایت برای شرایط امروز توصیه می شود. البته این حجم برای بنرهای تبلیغاتی با انیمیشن متحرک قاعدتا تا سه برابر هم می توان افزایش یابد.

کارایی بنر تبلیغاتی خود را ارزیابی کنید

به صورت میانگین و بر اساس آنالیز آمار ترافیک وبسایت مرجع و بنرهای تبلیغاتی آنها، حدود نیم درصد از بازدیدکنندگان یک وب سایت بر روی بنرهای تبلیغاتی کیلیک می کنند. بنابراین اگر با یک طراحی حرفه ای شما این رقم را به دو یا سه درصد برسانید کاری فوق العاده کرده اید. اما دست یافتن به چنین موضوعی کمی سخت است و در نتیجه شما باید با آزمون و خطا پیش بروید.

پیشنهاد من این است که اگر بعد از سه روز بنر شما بازدهی مناسبی نداشت یک بنر تبلیغاتی جدید طراحی کنید. این کار را تا ۳ مرحله در بازه های زمانی مختلف تکرار کنید تا به یک جمع بندی از بهترین طراحی برسید.

 



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

افزایش بازدید وب سایت یکی از مسائل مهم برای هر فرد و یا شرکتی است که وب سایت معتبر دارد ،در این مقاله قصد داریم شما را با نکاتی آشنا کنیم که توجه به آنها باعت افزایش بازدید کاربران از وبسایت شما شده و در نتیجه کاربران وفاداری را برای شما به ارمغان می آورد، با ما همراه باشید.

 

1- بپرسید !
از کاربران خود در مورد مطالب مختلف سوال بپرسید و از آنها نظراتشان را بخواهید . مطمئن باشید که این روش تاثیر گذار خواهد بود و میتواند کاربران را برای بازگشت به وبسایت شما و پرسیدن نظر دیگر دوستانشان درباره آن موضوع ترغیب کند.

2- اشتراک گذاری
همه چیز میتواند به اشتراک گذاشته شود ! مطالب ، نظرات ، ایده ها ، محصولات و . . . اکثر وبسایت های بزرگ برای پیشرفت خود ، از شبکه های اجتماعی استفاده کرده اند و برای آن استراتژی دارند . همچنین ، تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو نیز امری غیر قابل انکار است.

3- ساخت ویدئو
مطالبی که نیاز به توضیحات زیادی دارند و میتوانند کاربران را خسته کنند را در قالب یک ویدئو به همراه آموزش inter active و یا با استفاده از اسلاید ها برای سایت خود آماده کنید.مطمئن باشید که تاثیر گذار است و کاربران را به وبسایت شما باز میگرداند !

4- کتاب الکترونیکی
خیلی از سایت های بزرگ برای خود کتاب های الکترونیکی زیبایی درست میکنند و به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند . این کتاب ها با سرعت نور در اینترنت منتشر میشوند و نام آن وبسایت را به گوش افرادی که هنوز به آن سر نزده اند ، میرساند.

5- خبرنامه راه اندازی کنید
اگر فکر میکنید که میتوانید وبسایت خود را همچنان پا برجا نگه دارید ، خبرنامه راه اندازی کنید و برای کاربران خود ، مطالب جدیدتان را ارسال کنید تا کاربران به وبسایت شما سر بزنند و در وبگردی های روزانه ، شما را فراموش نکنند.

6– پادکست درست کنید
پادکست ، ابزار خوبی برای کسب بازدید فراوان است . اما نه هر پادکستی ! مطالبی را که به نظرتان میشود در قالب یک فایل متنی ارسال شود ، نیازی نیست حتما به عنوان یک پادکست در بیاید . در انتخاب محتوای پادکست ها دقت کنید و با وسواس آن ها را ویرایش و درست کنید تا کاربران متوجه حرفه ای بودن شما بشوند.

7- نوشتن نظرات بیشتر
نوشتن نظرات بیشتر در سایت ها و وبلاگ های دیگر ، میتواند ۲ چیز برای شما به ارمغان بیاورد : ۱- اولا این که ، به وبسایت شما بک لینک بیشتری داده میشود (مشکلی نیست که nofollow باشند) ۲ - وبلاگ نویس ها و مدیران سایت ها به کاربرانی که نظرات بیشتری میدهند توجه می کنند و به وبسایت آنها مراجعه میکنند.

8- نظرات بهتری بگذارید
در پیروی از مورد بالا، لطفا نظراتی که در وبسایت ها میگذارید کمی بهتر باشند و سعی کنید برای آنها کمی فکر کنید و سپس دکمه ارسال نظر را بزنید ! زیرا مدیران و وبلاگ نویس های بزرگ ، از نظرات کوتاه و بدون محتوا خوششان نمی آید و شاید افزونه های اسپم ، شما را اسپم شناسایی کنند و نظر شما را به پوشه جفنگ بفرستند.

9- تبلیغات
اگر از لحاظ بودجه توانایی تبلیغات به صورت کمپین را دارید ، تبلیغات را در اولویت قرار دهید و در بازه های زمانی مختلف تبلیغات کنید . مثلا در زمان شروع وبسایتتان یک دوره ۳ ماهه ، در ۶ ماه بعد یک دوره ۳ ماهه دیگر ، که این بسته به استراتژی شماست و برای هر وبسایتی از لحاظ بودجه و نیاز به کاربر متفاوت است.

10-ایمیل های فالو آپ بزنید
به ایمیل هایی که به طور خودکار برای کابران در زمان های خاص ارسال میشوند ، ایمیل های فالو آپ گفته میشوند . این ایمیل ها میتوانند کاربران شما را در ارتباط با سایتتان نگاه دارند و هر روز برای آن ها مطالب از پیش تعیین شده ارسال شود.

  1. طراحی سایت تهران
  2. طراحی سایت
  3. طراحی وب سایت
  4. طراحی سایت شرکتی
  5. طراحی سایت فروشگاهی
  6. طراحی سایت تهران
  7. طراحی سایت
  8. طراحی وب سایت
  9. طراحی سایت شرکتی
  10. طراحی سایت فروشگاهی
  11. طراحی سایت تهران
  12. طراحی سایت
  13. طراحی وب سایت
  14. طراحی سایت شرکتی
  15. طراحی سایت فروشگاهی

 



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

اگر با مشتریان تان متناسب با شخصیت خودشان ارتباط برقرار نکنید، از رقبا عقب می مانید. با افزایش اهمیت بازاریابی دیجیتال، مشتریان تجربه ی متناسب با شخصیت خود را انتظار دارند، و امروزه برندهای آگاه، در حال تلاش برای تحقق این خواسته هستند. این تنها راه برای ادامه ی کسب وکار در دنیای امروز است. بنابراین اگر شما صاحب یک استارت آپ و یا یک شرکت هستید، خواهید فهمید که شخصی سازی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

 

اما اگر برای ارتباط با مخاطبان تان تلاش کنید و آن ها علاقه ای برای این ارتباط نشان ندهند چه؟ این این حالت می تواند دل سردتان کند. خوش بختانه، در اغلب موارد می توانید دلیل این که مخاطبان تان با برند شما ارتباط برقرار نمی کنند را پیدا کنید. در این جا هفت دلیل معمول آن را معرفی می کنیم:

1ـ خیلی خود محور هستید

دیل کارنگی جمله ای دارد که می گوید «اگر دو ماه برای علاقه مندکردن دیگران به خودتان تلاش کنید، تعداد دوستان بیشتری پیدا خواهیدکرد تا این که دو سال سعی کنید افراد علاقه مند به خودتان را پیدا کنید». این جمله برای کسب وکار هم صادق است. اگر می خواهید در زندگی کسی تاثیرگذار باشید، روی اهداف و مشکلاتش متمرکز شوید. به خواسته های مشتریان تان گوش دهید و چیزی که مشتریان تان به دنبال آن هستند، ارائه دهید. مردم با کسانی که فقط در مورد خودشان صحبت می کنند، ارتباط برقرار نمی کنند. در عوض، با کسانی که به آن ها احساس ارزش و قدردانی بدهند، رابطه ای عمیق ایجاد می کنند.

 

article_image_one_579.jpg

2ـ مخاطب هدف مشخصی ندارید

اگر برای همه ی افراد بازاریابی می کنید، با هیچ کس ارتباط برقرار نخواهید کرد! بهتر است که مخاطبان هدف تان را مشخص کنید. سعی کنید تا آن جا که ممکن است محدودش کنید. انجام این کار به شما کمک خواهدکرد که پیام و ارزش پیشنهادی تان را به شیوه ای جذاب تر به مخاطبان تان ارائه دهید.
زمانی که می خواهید بازار و مشتریان هدف تان را بشناسید، چند کار را انجام دهید:

  • شناسایی افرادی که بیشترین نیاز را به محصول یا خدمت شما دارند.
  • مشکلات، چالش ها و اهداف شان را شناسایی کنید.
  • بر اساس آن چه که به دست آوردید، شخصیت ها را بسازید.
  • برای این گروه محدود افراد بازاریابی کنید.

این کار فرآیند پیچیده ای نیست، اما اکثر افراد نادیده اش می گیرند. با صرف زمان برای شناخت مخاطب هدف، می توانید پیامی مناسب را، در زمانی مناسب و به فردی مناسب برسانید. و این، بازاریابی قدرت مند است.

3ـ محتوای شما احساسات دیگران را بر نمی انگیزد.

کلمات ابزاری قدرت مند هستند، به خوبی از آن ها استفاده کنید. هر کلمه ای که می نویسید باید پیام واقعی شما را انتقال دهد. باید احساسات مناسب آن وضعیت را برانگیزد. زبان محتوای تان باید بتواند به خوبی مشکلات مخاطبان تان را منتقل کند و راه حل برای آن ها پیشنهاد دهد. با انجام این کار، ارتباطی تاثیر گذار و ماندگار با مشتری خود برقرار خواهید کرد.

4ـ ارزش پیشنهادی خود را بشناسید

چه چیزی در کسب وکار شما منحصربه فرد است؟ چه چیزی شما را از دیگر رقبا در صنعت تان متمایز می کند؟ درست به همان اندازه که شناخت خریدارتان اهمیت دارد، شناخت خودتان هم مهم است. تا زمانی که ارزش پیشنهادی ای که قرار است برای فروش به مشتریان تان ارائه کنید را به خوبی نمی شناسید، چه طور می توانید با مخاطبان تان ارتباط برقرار کنید؟ چیزی که شما را از بقیه متفاوت می کند پیدا کنید. بعد از آن، بازاریابی، فروش و فرهنگ داخلی کسب وکارتان را حول آن شکل دهید.

 

5ـ مخاطبان تان را وفادار نکرده اید

روابط مانند یک خیابان دو طرفه هستند. کاری کنید که بین شما و مخاطبان تان ارتباطی دوطرفه شکل بگیرد و آن ها برای ادامه ی ارتباط با شما مشتاق باشند. برای این کار، راه های خلاقانه برای مذاکره ی مستقیم با مخاطبانتان را پیدا کنید. یک گفت وگو، ارسال یک هدیه ی تفکر برانگیز، به اشتراک گذاری قدردانی ای که از شما شده است، کارهایی هستند که برای این ارتباط می توانید انجام دهید. این کار ممکن است وقت گیر باشد، اما با توجه به نتایجش ارزش این سرمایه گذاری را دارد.

6ـ تیم مناسبی نساخته اید

تیم شما می تواند باعث از بین رفتن کسب وکارتان یا رشد آن شود. برای تیم سازی افرادی را پیدا کنید که با اهداف بلندمدت و چشم انداز کسب وکار شما هماهنگ باشند. از آن ها حمایت کنید، موفقیت شان را تشویق کنید و در زمان شکست به آن ها کمک کنید. مهم تر از این ها شاید پذیرفتن احتمال این است که استخدام کسی اشتباه بوده است.

7ـ بیش از حد برای نتایج بی تاب هستید.

ایجاد مخاطب طول می کشد و یک شبه اتفاق نمی افتد. باید از میزان ترافیک سایت تان و این که اکثر فالوئرها چه طور از آن خرید می کنند، آگاهی داشته باشید اما اعداد به تنهایی نمایش دهنده ی یک مخاطب نیستند. مخاطبان شما کسانی هستند که می خواهید روی آن ها سرمایه گذاری کنید تا با خرید از شما روی کسب وکارتان سرمایه گذاری کنند! زمانی که مطمئن شدید مخاطبان مناسبتان را پیدا کرده اید، مدتی هم تا دیدن نتایج کارتان طول می کشد پس برای دیدن نتایج بازاریابی روی مخاطبان هدف تان باید صبور باشید.

 

یکی از مسائل همیشگی شرکت ها، حفظ و توسعه برندها می باشد. اما در سال های اخیر در ایران، شاهد حذف و تضعیف بسیاری از برندهای مطرح در بازارهای مختلف بوده ایم. این عارضه مطمئناً دلایل متعددی به همراه دارد و باید به فکر احیای برند باشیم.

 

 

پژوهشگران و مشاوران با بررسی های متعدد و همچنین با بنچ مارک نمودن دیگر کشورها و بررسی نحوه مقابله با بحران های برند و گذر از آن یعنی احیای برند ها به نتایجی دست یافتند که این عوامل بومی شده را در اختیار شرکت های تحت مشاوره خود قرار داده اند و شرکت ها نیز با توجه به این مولفه ها توانسته اند بسیاری از ضربات و خدشه های وارد شده به برندها را که در اثر عوامل داخلی (از قبیل تبلیغات، تولید، بازاریابی و …) و خارجی (از قبیل مشتریان، عوامل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، زیست محیطی و…) به وجود آمده بود، کنترل و مهار نمایند. اما احیای برند فرایندی دشوار و در حقیقت درمان برند است که علاوه بر هزینه، احتیاج به زمان نیز دارد. راهکار پیشنهادی ممانعت و جلوگیری از افول برند می باشد و در صورت بروز ضعف در برند، سه موضوع به منظور احیا برند Reviving Brand باید بررسی گردد.

 

article_image_one_540.jpg

 

  • شناخت مصرف کنندگان و مشتریان و تغییرات این رفتارها
  • ایجاد تمایز و نوآوری، به معنی تغییرات تدریجی در وضعیت شرکت، محصولات، نیروی انسانی و …
  • جایگاه سازی مجدد برند در ذهن مشتریان

حال راهکار مشاورین به منظور احیا برند های آسیب دیده و یا در حال کم رنگ شدن و در بدترین شرایط در حال حذف شدن، ارائه برنامه های استراتژیک برند، برنامه های عملیاتی و اجرایی به صورت کاملاً عملیاتی در خصوص بازگرداندن برند به عرصه رقابت می باشد. به گزارش خبرخودرو، در دهه گذشته این خودروساز سوئدی علیرغم حدود دو برابر شدن فروش جهانی اش، با کاهش فروش در ایالات متحده مواجه شده بود. برنامه این خودروساز شامل سیستم های انتقال قدرت جدید، خودروهای تازه، اقساط بیش تر و بازاریابی نوین به لطف یک آژانس تبلیغاتی جهانی است. خریداران خودرو، استراتژی جدید این خودروساز را با عرضه کراس اوور XC90 بازطراحی شده در اواخر سال آینده خواهند دید.

به گفته مدیرعامل ولوو، هاکان ساموئلسون، ارکان ولووی جدید، طراحی اسکاندیناوی جذاب، ایمنی و برتری محیط زیستی خواهند بود در حالی که عملکرد هوشمندانه در حوزه سیستم های سرگرمی هنری بهتر دیده خواهد شد. این خودروساز قصد دارد تا قبل از سال 2020 فروش جهانی خود را از 450 هزار دستگاه برنامه ریزی شده برای هر سال به حدود 800 هزار دستگاه افزایش دهد. از آنجایی که مالکان جدید ولوو چینی هستند انتظار می رود این کشور با فروش سالانه 200 هزار دستگاه از ایالات متحده به عنوان بزرگ ترین بازار ولوو پیشی بگیرد. ممکن است در آینده برخی ولووهای ساخته شده در چین به ایالات متحده صادر شوند.ولوو هنوز نام آژانس تبلیغاتی جدیدی که رقابت جهانی آن را هدایت خواهد کرد، اعلام نکرده است. این خودروساز بر پیشرفت اقساطش نیز تمرکز خواهد کرد تا بتواند تولید خود را از 35 درصد امسال به 40 درصد برساند. در کل برای ریبرندینگ باید بتوانیم ارزش افزوده خلاقانه و به تناسب نیاز مشتری و فرهنگ منطقه ارائه نماییم و همین موضوع نیازمند تحقیق بازار آکادمیک و علمی می باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()