بررسی دوربین های پلاک خوان و دوربین های معمولی
نوشته شده توسط : جعفر

 

تفاوت بین دوربین های پلاک خوان و دوربین های معمولی دوربین های پلاک خوان قابلیت تشخیص و تجزیه و تحلیل پلاک خودرو ای که از مقابلشان عبور می کند را دارند. و جدا از تصاویری که ذخیره می کنند پلاک خودرو را هم در سرور به صورت جداگانه ذخیره می کنند. و قابلیت جستجو بر اساس پلاک خودرو در سرور این نوع از دوربین ها امکان پذیر است. این دوربین ها توانایی ثبت پلاک خودرو را در هر شرایط آب هوایی دارند و حتی سرعت بالا خودرو مانع ثبت پلاک توسط دوربین های پلاک خوان نخواهد شد. در دوربین های نسل جدید که به صورت عموم استفاده می شوند با عنوان دوربین های معمولی می شناسیم و اکثرا از

کیفیت تصویر بالایی برخوردار هستند اما قابلیت پلاک خوان در این دوربین ها وجود ندارد. ممکن است خودرویی از مقابل این نوع از دوربین ها عبور کند و پلاک خودرو در تصویر ضبط شده کاملا مشخص و برای چشم انسان قابل تشخیص باشد اما این دلیل بر این نمی شود که ما این نوع از دوربین ها را به عنوان دوربین پلاک خوان بشناسیم و یا به عنوان دوربین پلاک خوان به کار فرمایان معرفی کنیم این دوربین ها امکاناتی که در دوربین های پلاک توضیح دادیم را ندارند.

به عنوان مثال:

در این دوربین ها قابلیت جستجو بر اساس پلاک خودرو در تصاویر ضبط شده وجود ندارد و کاربری که تصویر ضبط شده را مرور می کند به دنبال سوژه، خودرو و یا پلاک مد نظر ناچار است که تمام تصاویر ضبط شده را جستجو کند و این کار بسیار زمان بر و سختی است. مواردی که توضیح دادیم تفاوت بین دوربین های پلاک خوان و دوربین های معمولی است. برای دوربین های پلاک خوان نرم افزار های مختلفی با امکانات خاص ایجاد شده است که نسبت به شرایط و نوع نیاز کارفرما می تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد. قیمت این دوربین ها و نرم افزارهای متنوع آن نسبت به دوربین هایمعمولی بسیار بالاتر است.

  1. هایک ویژن
  2. دوربین مداربسته هایک ویژن
  3. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  4. دوربین مدار بسته
  5. قیمت دوربین مدار بسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. نصب دوربین مداربسته
  8. دوربین مداربسته
  9. دوربین مدار بسته




:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: